جريمة فندق فيرمونت |بعد ظهور فيديوهات جنسية..نهى العمروسي: غطوا لحم بنتي

جريمة فندق فيرمونت |بعد ظهور فيديوهات جنسية..نهى العمروسي: غطوا لحم بنتي

علقت الفنانة نهى العمروسي على ظهور فيديوهات جنسية مسربة لابنتها نازلي كريم في تطور لما يسمى جريمة فندق فيرمونت. 

وقالت نهى العمروسي ان ابنتها غلطت وأنها كانت متزوجة من أحد المتهمين في جريمة فندق فيرمونت.

وقالت “العمروسي”: “الست ساعات جوزها بيرغمها إنها تعمل حاجات مش عايزاها ولا راضية عنها، لكن بتعملها غصب عنها عشان ترضي جوزها، خصوصًا لو كانت بتحبه وبتثق ثقة عمياء فيه، وسنها صغير ومش فاهمة الدنيا”.

وتابعت : ” الفيديوهات المسربة لابنتي نازلي، ينطبق عليها المثل ده، واللي صورها وصوته باين في واحد منهم بوضوح كان جوزها اللي هو واحد من المتهمين في جريمة فيرمونت، الولد ده بنتي كانت بتحبه من وهما مع بعض في المدرسة، وعلاقتهم استمرت 12 سنة لحد السنة اللي فاتت لما تمت 21 سنة، خدها واتجوزها من ورايا”.

وواصلت : “مفيش بنت منحرفة هتفضل مع واحد 12 سنة، اللي بيسرب الفيديوهات رقم من استونيا بيبعت الفيديوهات للصحفيين، ولأرقام عشوائية عشان يفضح بنتي، بنتي المسكينة فضلت 12 سنة مع واحد بيبتزها وبيهددها، وكانت مبتتكلمش ولا بتقولي، ولا بتقول لحد”.

وتابعت “لما اكتشفت قريب إن بنتي اتعرضت لكل القسوة دي سألتها ليه خبت عليا، وإيه اللي كان في دماغها ساعتها، ردت عليا وقالتلي أنا قولت أرضى وخلاص، لكن مع السنين البنت كبرت وبقت ترفض إنها توافق على حاجة هي مش راضية عنها، هددها وابتزها خصوصًا، آخر سنتين، ورضخت لتهديداته وبعدين ثارت عليها وقررت متعملهاش تاني الحاجات دي من ضمنها الفيديوهات المنتشرة. 

قضية فندق فيرمونت | حبس ابنة الفنانة نهى العمروسي

كشفت جهات التحقيق عن حبس أحمد الجنزورى ونازلى مصطفى كريم ابنه نهى العمروسي أربعة أيام على ذمة التحقيق فى قضية فندق فيرمونت .

وكانت النيابة العامة قد أمرت  بحبس المتهم “عمر حافظ” احتياطيا على ذمة التحقيقات في واقعة التعدي على فتاة فندق فيرمونت.
وذلك بعد إلقاء القبض عليه نفاذًا لقرار النيابة العامة يوم الثامن والعشرين من شهر أغسطس الجاري، وقد واجهته النيابة العامة بالاتهامات المسندة إليه، وجارٍ استكمال التحقيقات.
وكانت النيابة العامة أمرت بحبس متهم  يدعى «أمير زايد» أربعة أيام على ذمة التحقيقات في واقعة التعدي على فتاة بفندق (فيرمونت نَيل سيتي).
ذلك بعد أن ألقت الشرطة القبض عليه أمس حالَ محاولته الهرب خارج البلاد كباقي المتهمين؛ لاتهامه في واقعةٍ مماثلةٍ للواقعة سالفة الذكر.
للمزيد

 وقد اتخذت «النيابة العامة» إجراءات إلقاء القبض على سائر المتهمين من خلال «الإنتربول»، وجارٍ استكمال التحقيقات.

حبس ابنة نهى العمروسى وأحمد الجنزوري 4 أيام في قضية فندق فيرمونت 

فضيحة فندق فيرمونت

وتداول نشطاء تويتر وفيس بوك بمصر خلال اليومين المنصرمين هاشتاج عن فضيحة فندق فيرمونت، وسط اتهامات لعدد من الشباب باستدراج فتاة واغتصابها تحت تأثير المخدر.

هز الحدث جميع الأوساط في مصر ولا سيما وأن الضحية كانت واقعة تحت تأثير السكر ولم تشعر بما حدث معها من انتهاج جنسي لجسدها.

للمزيد..

موقع فرندة ينقل شهادة المحامي مكاريوس لحظي عن اتهام حنين حسام بممارسة الرزيلة

صفحتنا الرسمية فرندة – Farandh

جريمة فندق فيرمونت

شارك المقالة