أحمد سمير زكريا مرشح مجلس الشيوخ

#أحمد_سمير_زكريا، مرشح حزب #مستقبل_وطن في #مجلس_الشيوخ 2020 على #مقعد_الفردي بمحافظة القاهرة – رقم 8 رمز #النقود_المعدنية.. يدعوكم للمشاركة في #الانتخابات من أجل رسم مستقبل مصر.. يختار أبناء محافظة القاهرة عاصمة مصر ممثليهم في انتخابات #مجلس_الشيوخ يومي 11و12 أغسطس المقبل لاستكمال البناء التشريعي ومن أجل رسم مستقبل أفضل لمصر يساعد في وضع القوانين وحسم الأمور الهامة والحيوية التي تحتاج لأصحاب الكفاءات من أجل المساهمة في بناء مستقبل أفضل لمصر… ساهموا في بناء مجلسكم من أصحاب الكفاءات.. انزل وشارك عشان نكمل بناها، بقول لكل أهالينا من أبناء محافظة القاهرة سيداتها ورجالها وشبابها مستنيكم يومي 11و12 أغسطس المقبل.

رسالتي لكل أبناء محافظة #القاهرة عاصمة مصر المحروسة.. أنا نزلت الانتخابات دي كمرشح عشان أمثل فئة الشباب اللي بعتز إني واحد منهم لأن بلدنا مكنت الشباب في كافة مفاصل الدولة.. وكمان بحكم شغلي في #الاقتصاد شايف مستقبل بلدنا مبشر بكل خير في ظل قيادة سياسية حكيمة.. عشان كدة صوتكم أمانة والدور عليكم #واختاروا_اللي_يمثلكم.

أما بالنسبة للمصريين في الخارج معادنا يومي 9 و10 أغسطس المقبل للتصويت واختيار أعضاء #مجلس_الشيوخ.. وبنقول لأهالينا وناسنا في الخارج اللي مشرفين بلدهم دايما ورافعين رايتها في كل أنحاء العالم.. الدولة سهلت عليكم التصويت وممكن تشاركوا في استكمال بناء مؤسسات بلدكم بالبريد.. وزي ما عهدناكم خايفين على مستقبل البلد دي وشوفنا ده في كل الاستحقاقات اللي فاتت من مجلس نواب لانتخابات رئاسية ولسة دعمكم لبلدكم متواصل.. مستنينكم يوم 9 و10 أغسطس.
#الانتخابات_التشريعية_2020
#صوتك_أمانة
#مجلس_الشيوخ
#الهيئة_الوطنية_للانتخابات

شارك المقالة